VCC BV en A.S.E. Repair BV zijn firma’s gelegen in de Ooij -polder, aan de poort van Nijmegen. Zij hebben door hun kwalitatief hoogwaardige producten en service een goede naam verworven in de markt.
De directie verplicht zich er toe om zo veel mogelijk aan de behoeften en eisen van de klant te voldoen. Dit wordt gemonitord door het volledig team waarbij we de procedures nauwkeuring hebben vastgelegd in ons kwaliteitssysteem. Wij willen het vertrouwen van de klant winnen met als eindresultaat, een langdurige zakenrelatie.
VCC en ASE zijn zich bewust van de wensen van klanten en dat wensen kunnen veranderen onder invloed van tijd, veranderingen in de maatschappij en wettelijke regels. VCC en ASE zijn continu bezig met het aanpassen van onze processen en producten aan die wensen zodat een zo groot mogelijk klanttevredenheid en dus binding met ons als leverancier wordt bewerkstelligd. Input van verzoeken, klachten, klanttevredenheidsonderzoek etc. leveren hier een positieve bijdrage aan.
Om hoogwaardige kwaliteit en snelle levertijd blijvend te kunnen garanderen zorgen wij ervoor dat:
Wij duidelijk communiceren met onze opdrachtgevers over de te leveren producten, levertijden en
productkwaliteit;
onze reparatie en montage veilig plaats vindt;
onze leveranciers aan onze kwaliteitseisen en die van de klant voldoen;
onze medewerkers voldoende kennis en ervaring hebben
de output van ons reparatie en productieproces minimaal voldoet aan de geldende norm.
onze eindproducten veilig verpakt en vervoerd worden,
onze gereedschappen en machines van hoogwaardige kwaliteit zijn en goed worden onderhouden;
er diverse “vangnetten” zijn in onze infrastructuur en in de personele bezetting.
wij schade aan het milieu vermijden.
Door duidelijke, meetbare bedrijfsdoelstellingen vast te leggen, iedereen de nodige instrumenten te geven en tussentijds te evalueren willen we een fijne werkomgeving creëren. De directie zal alles in het werk stellen om het werk en de werkplek vrij van VGW risico’s te houden.
Deze zaken vormen de basisvoorwaarde van onze bedrijfsvoering en samen met de inzet/motivatie de key elementen om economisch succesvol te zijn.
Tijdens de jaarlijkse management review wordt de doeltreffendheid van ons kwaliteitssysteem getoetst en worden doelstellingen geëvalueerd en indien nodig opnieuw geformuleerd. Wij communiceren ons
kwaliteitsbeleid en onze doelstellingen met onze medewerkers.
Opgemaakt en ondertekend op 01 januari 2024 door de directie:
Kristof Daniels